lördag 2 april 2011

Lördag- fixa och dona!

Igår shoppade vi lite granna, hittade en vårjacka till mig och så blev det två bodies till min lill tjej och andra grejer. Senare på kvällen lagade jag och älsklingen god mat ..mmm.. gratäng med fläskfile å bea....vi hade en god vän på besök också. Sen blev det lite wii spelande på detta ,,kul kul.
Alicia har börjat att nästan "prata" nu med haha hon säger ord som maaamaaa och baaabaaa, ja ni fattar det låter som mamma och pappa och vissa gånger är det jätte tydligt fast ändå inte jätte klart... såå gulligt!
Idag när jag hade lite tid över så passade jag på att färga mitt hår =) man känner sig som en ny person haha,, det blev iaf jätte bra.

söta bodies

Vårjackan ;)





Vad tycks om jackan ?





 


Före.


Efter.








Nu har vi slappat lite i soffan efter maten =) gött.. Snart ska min lilla busfia få sig ett kvälls bad ,då sussar hon gott sen ;) . jag och älsklingen ska mysa med en film ikväll <3
I morgon väntas det jobb för mig igen , jobbar 10-16, det ska bli kul.
Nu ska det badas!!! :)

Ha en mysig kväll alla goa vänner.

Puss & Kram

2 kommentarer:

Jenny sa...

1. Så avis på din hårlängd! :)
2. Snygg färg
3. Underbar dag :)

Johanna K sa...

Fin hårfärg! och din jacka ser jätte fin ut! :) Härligt att få jobba lite ;)