torsdag 21 april 2011

Trotts allt hålls humöret uppe!!

Ja.. vad ska jag säga!! jag är nu inne på min tredje vecka med min förkylning!! Åkte ju på nått skit med bihålorna och nästäppa och ständig huvudvärk. Jag har haft ont i huvudet nästan varje dag nu.. Har aldrig käkat så mkt värktabletter i mitt liv innan.. gillar det inte.. Trodde jag blev frisk i måndags men då slog det till igen med halsont =/   Fy fan. Men men jag håller humöret uppe iaf även om det inte märks av texten ..hehe..Var och besökte läkaren igår för att få nån form av medecin mot detta men icke sa nicke..
Läkaren sa att jag hade ett virus (näha) och han sa till mig att försöka sova mer och äta vitaminer!! Det är ju jättelätt med en liten bebis!! grr.. jag har försökt sova men är man inte trött så går det ju inte...
Men men mötet tog 5 min och kostade 200 spänn,,fyyy F*n . Då talade han om saker för mig som jag redan visste och drog nån slags undervisning för mig... suck!!
Hur som helst så drog jag till apoteket och köpte massa vitamin tillskott så nu j-lar ska detta bort!!
Jag tänker iaf trottsa min förkylning och vistas ute i det fina vädret, jag tänker inte vara inne =)

Idag skulle det bli jättefint väder men det ser lite mulet ut =/?? håller tummarna på sol.
Skärtorstadg är det i dag också.. helt sjukt va fort dagarna går!

Jag önskar alla en supertrevlig påskhelg.

puss å kram

4 kommentarer:

Ingela la la sa...

Hoppas att du kryar på dig snabbt och får njuta lite av påskhelgen :)

LenaMaria sa...

tack så mkt gumman, glad påsk :) kram

Emelie sa...

Usch då...Det verkar vara ett segt virus som inte vill försvinna. Krya på dej! Kram

LenaMaria sa...

Tack gumman!! Håller tummarna nu! :)