torsdag 7 april 2011

Fick mitt Buzzpaket idag ;)

I dag kom mitt paket från Buzzador =) Nu ska det testas oljor och duschtvål här...Liullsnuttan ska få plaska massor i detta ;) Det är inte fel att vara en Buzzador ;)

Idag har det ju typ varit storm ute..brr.. höstväder nästan jue. Hoppas på bättre väder snart!!
Vi var på babysim idag me :) det gick jätte bra och lillskruttan hade lika kul som vanligt hihi.
Ikväll tog min lilla tjej flaskan med välling i och lite kanel =).. Hon åt ca 60 ml ;) inte illa det.. Kanske beror på att hon var ganska trött så hon inte orkade kämpa emot!? Hoppas att detta är bestående.

Jag fick ett ryck och städade här hemma ikväll med ;) överskottsenergi kallas det nog! Nu har jag as ont i ryggen..aj,aj. och känner mig lite krasslig...fan!! har inte tid med förkylningar..
Jaja jag får ta och kurera mig med massa te nu!! =)

Puss & Kram på er!!!  :)

1 kommentar:

frida sa...

kul att det funka med lite kanel, det kan vara lite svårt, för kanelen fastnar ibland vid hålet på nappen, så det blir trögt att suga, men funkar det så kan man ju göra hålet lite större.

buzzador är ju perfekt, är också med... gratis är gott;)
fick ju fylla halva frysen med glass från hemglass förra sommaren...

kramar frida