onsdag 6 april 2011

Fika, shopping ;)

Ja, idag skulle jag ju ta mig in till stan och fika med C men vi bestämde oss för att dra till Ikea istället hihi.
Vi gick runt där å shoppade lite och åt lunch å fikade...det var mysigt.
Sen åkte vi hem till mig å tog en kopp kaffe å pratade lite och monterade ihop en nattlampa som lillskruttan fått :) .Här är lite av det jag shoppade :)

Roliga skålar att äta mat ur till Alicia =)

Sött tyg som jag ska sy sängkläder av.


detta också ;)

Nattlampan...lyser mysigt ;)
Nu på kvällen har jag kämpat med lillskruttan.. Hon har varit sååå övertrött och bara skrikigt =( usch det skär i hjärtat när inget man gör fungerar..
Tillslut så somnade hon när jag vaggade henne i hennes mjuklift som hon har till vagnen (provar allt) och det gick ganska fort så somnade hon helt utmattad :(  *pluttan*
Nu ska jag fixa med lite saker sen blir det att krypa ner i sägen ,behöver komma i säng i vettig tid .

Ha en go kväll alla vänner.

Puss & Kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Jonathan har precis samma set matskålar. När de inte äter ur dem längre är de roliga i badet eller sandlådan, eller att ha vatten i till vattenfärger...