torsdag 14 april 2011

Sol sol sol !!

Idag har jag och lilleskruttan varit på babysim =) det var lika mysigt som vanligt ;) . Efter det gick vi hem och fixade lite och sedan mötte vi upp min goa vän M och åt lunch tillsammans, det blev thaimat men jag blev inte  impad av resturangen, maten eller servitrisen ... hon va inte helt hundra! man kan säga att hon öppnade sig lite väl mkt ... vi var inte där för att leka Psykolog åt henne lixom ..jaja.

Sen ville vi ju ha en kaffe på maaaaten ;) så vi gick en liten promenad och lyckades hitta ett café med en uteservering..najs najs. Det var jätte skönt att få sitta i solen och fika och bara njuta , det är helt underbart!
Sen var det promenad hem och då passade jag på att ta en liten omväg och sedan kom hem och satte mig i stolen på gården och solade i en timme medans lillskruttan sov middag i vagnen.
Nu ska jag vara social med min älskling.

Puss & Kram
mumma!

sover gott.

Sooola ;)

2 kommentarer:

Annsofi sa...

Hej!
Jag har hittat hit! Ni verkar ha det väldigt bra! Hon är så söt er lilla goding!
Kram

LenaMaria sa...

Tack så jätte mkt gumman! Hoppas ni alla mår bra. Kram på dig .