onsdag 27 april 2011

På Bättringsvägen !!!

Ja , det är sant. jag börjar bli frisk  =) ... Trodde aldrig att jag skulle bli bättre ,det känns ju rätt hopplöst när man e inne på tredje veckan med massa olika förkylningar och skit. Vitaminerna jag köpte hjälpte faktiskt. Min kropp klarade nog inte av att vara utan vitaminerna haha... Det kanske inte är så konstigt när man ätit vitaminer dagligen sedan man blev gravid och så en dag så får inte kroppen detta.. Ja ja nu jävlar e jag på g igen ;)

Dessa vitamintillskott har hjälpt mig på traven!!! ;)

Jag är sjukt sugen på att dra igång med min träning igen. Nu är det 5 veckor sedan som jag tränade ,,blää säger jag bara .
Jag har till och med inhandlat mig ett par löpartights haha,det kan jag säga är premiär för mig ;) har inte gillat det innan men nu jäklar ska jag ha det. Jag tycker ju att det ser så proffsigt ut på nått sätt när man ser en löpare komma springandes i riktig löpar outfit ;) sen så blir man ju lite extra sporrad att köra igång när man har nya kläder.
Nu på söndag 1a maj till den 30e juni  så drar det igång en tävling med jobbet (Stadium staff callenge). Alla butiker tävlar mot varandra och den butik som lyckats samla flest kilometer vinner tävlingen =).  Detta är en sjukt bra grej tycker jag ,man kan ju följa alla kollegor och man vill ju inte ligga sist på listan ;) så man stävar ju hela tiden efter att samla så mkt kilometer som man bara kan.
När man gör detta så använder man sig av ett chip i skon och sin iphone. Man kan välja om man vill gå eller springa med , det är bra eftersom man e liiite otränad ;) men det ska det bli ändring på!!!!!

Nu ska jag ta och kika lite på en sparesa som jag tänkt göra med min älskade vän Josefin fram i höst =) det ska bli najs!
Ha det så bra nu alla goa läsare ;) lämna gärna kommentarer så jag vet att ni varit här ;)

Pöss , Pöss.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt att höra att du är på bättringsvägen. Det är på tiden. ;) Bra motivator med träningskläder. Sånt sporrar alltid mig, sen ska det hålla i sig också och där brister jag. Heja dig! *kramar*

LenaMaria sa...

Åh tack gumman ;) ska göra mitt bästa! Hejjar på dig med :) å jag hoppas vi kan träffas snart? Nu var det länge sedan. Kram

Anonym sa...

Ja det suger verkligen att vara sjuk! Har just
Snytit mig typ 25 gånger på 3 timmar. Jag blir
Galen! Skönt att höra att du börjar må bättre!
Hoppas vi ses snart! Kram