söndag 3 april 2011

Trött trött !!

Gud vad jag är trött... Men det får jag vara med tanke på vilken natt det var för min lilla tjej och sen att jag jobbade på det . Alicia somnade kl 21:00 vilken känns jätte bra men när hon sen vaknar kl 01:00 och är hungrig och dessutom jääääätte pigg så blir man inte så glad :). Hon kunde verkligen inte somna om förän kl 02:45 då hon däckade helt och både jag och älsklingen var helt slut ,,sen fick vi sova.. Äntligen!! Sen var det ju dags för mig att gå upp kl: 08:00 och göra mig klar för jobbet,, Guuud vad segt det var !! Det blev ju inte många timmars sömn så inte så konstigt. Efter några koppar med kaffe så var man ganska pigg och det var bara att köra på och jag kan säga att det gick kanon bra att jobba, Kaffet gjorde susen ;) hur skulle man klara sig utan kaffet!! Haha!
Nu på kvällen så kom tröttheten smygandes ganska fort kan jag säga. Jag somnade till när jag skulle natta min lilla tjej hihi så nu blir det natten för mig med.
Jag har lite sömn att ta igen hehe.

Sov gott alla kära vänner!

Puss & kram

Inga kommentarer: