tisdag 5 april 2011

Segaste dagen på länge!!!

Denna dagen har nog varit den mest tråkigaste dag hittills. Det började med att jag trodde jag skulle tvätta kl 13:00 men hade tittat fel,, det var kl 17 . Helt plötsligt så hade jag ju ingenting att göra ,,Grr..  Busade massor med min lilla tjej istället men man årkar inte riktigt hålla på heeeela dagen hehe. vädret var ju inte bättre det heller,,jäkla regn!!!!! Tror mannen i himlen gillar att jävlas med oss här nere på jorden med att ena dagen låta det vara värsta vårvädret och sen  typ höstväder..grr gillar inte detta! Tur att det går åt rätt håll iaf!
*inte bitter* ;)

Lillskruttan har iaf gjort framsteg, i söndags lärde hon sig att ta nappflaskan med sina händer och föra den till munnen =) kan dock inte dricka själv än.. Låter henne få "öva" själv då hon vägrar ta flaskan med välling i ...vatten går bra.. hm!? Sen idag så upptäckte jag att hon kan sitta själv också hihi det är så sött,, men hon e fortfarande lite vinglig och kan falla i slowmotion hihi.

sitter stadigt.



Slappar i soffan ;)

Nu ska jag ta och lägga mig i soffläge ett tag, det är en ny dag i morgon och då blir det fika på stan!! =)

Puss & Kram

Inga kommentarer: