måndag 28 mars 2011

Vår!...eller?

I dag kunde man verkligen få vårkänslor :) jag och mina älsklingar var ute och promenerade i en timma idag och det var ju såå härligt ute . Hoppas verkligen att vädret har bestämt sig nu haha ,,såg iof att det skulle bli lite grått väder  i veckan =/  ja vi får se!

I natt kan jag säga att jag och H inte fick mkt sömn alls... Lillskruttan vaknade typ varannan timma och skrek, var hungrig eller ville ha närhet! Jag fattar inte varför hon inte vill / kan sova och sen vaknar hon 06:30 och är super pigg,,,det är INTE mamma eller pappa kan jag säga (haha)
Läste nånstans att det kan vara ytterligare en "fas" hon går igenom , hon blir ju 6 månader på tisdag den 29:e så man vet ju inte om det kan ha ngt med det att göra. Vissa barn som var runt 8 månader hade det såhär och de hade pågått ett bra tag =/ men för vissa så märks det inte av.
Ikväll så somnade hon inte förän kl:21, vi får se hur många ggr hon vaknar i natt,,,tycker så synd om henne <3
Nu ska jag mysa med min älskling och en film;)

Puss & Kram på er <3

Inga kommentarer: