söndag 6 mars 2011

Träning..

Skönt.. Idag har jag tagit mig till gymmet igen , jag var där i en timma idag och körde bla 40 min förbränning, Jag körde crosstrainer och löpband och då sprang jag lite också ;) jag försöker trappa upp med löpningen nu så att jag klarar att springa helt sen ;) .Jag passade på att köra lite rygg övningar , ben och mage. Magen måste trimmas lite extra haha,, men det e fasen inte lätt att göra situps ska ni veta haha.. har ju typ inga muskler kvar men ja lyckades göra 100 rep på boll.. inte illa det !!

Sen var det dags att dra hem å laga mat , det blev kycklinsallad med lite ris till och sedan byta av älsklingen så att han kunde dra och träna. Han får hjälp av en PT att lägga upp kosten så att han kan komma i bra form nu på 8 veckor,, tror jag delvis ska hoppa på den hihi..

Mätt och belåten är jag nu iaf =) slö också.. mitt lilla hjärta ligger och sover en stund *mys*
Sedan blir det väl att bara umgås med min älskling ,, kanske ser nån film .

Ha det gott så länge <3

Puss & Kram

Inga kommentarer: