lördag 5 mars 2011

Underbart !!!

Åh vilken härlig lördag detta är =)
Det är heeelt underbart väder ute!! Äntligen ,, som jag har längtat.. Hoppas våren kommer på riktigt nu ;)
Började dagen med att gå upp tidigt och sedan dra till gymmet och körde ett bra pass *duktig* efter det så var jag sugen på att sola lite i solariet ;) det var najs.. känner mig redan piggare och fräschare nu.. najs de ;)
Jag och älsklingen får ju träna i omgångar så nu e han iväg. :)
Vi hade Premiär dyk för Alicia i torsdags och det gick såå bra hihi hon var så duktig mitt lilla hjärta.
På torsdag kan älsklingen följa med på simmet för sörsta gången ;) guud så mysigt! *gillar*
Nu ska jag fixa med lite grejer som jag måste få klart..

Hoppas alla får en härlig helg nu , passa på och njut av solen :)

Puss & Kram

Inga kommentarer: