söndag 20 mars 2011

Länge sen sist!

Oj,, har typ inte hunnit blogga alls..Jag har haft häcken full rent ut sagt ;)
Jag har nämligen börjat jobba lite igen ;) Det är faktiskt riktigt kul att jobba igen och få träffa kollegorna och massa folk. Det har blivit nåra pass nu men har börjat me 4 tim pass och det fungerar bra eftersom jag har min lilla tjej som fortfarande e beroende av mamma :)
Hon vill ju inte riktigt ta flaskan, det har funkat lite men men vi jobbar på detta och hon får massa annat gott också som gröt och olika purèer .

Alicia har lärt sig rulla runt från rygg till mage nu med,, den 9e mars skedde detta hihi det var så kul att se när hon gjorde det och det gick i slowmotion me hehe  men nu går det undan!!!*sötnöt*. 
 Tänderna växer så de knakar med ;) de e nog uppe ca 3mm nu och de syns mkt nu när hon ler. Nu i helgen så har jag haft min lilla mamma på besök *mys* hon har saknat Alicia så himla mkt så det var underbart för henne att få komma hit... Älsklingen har ju varit en sväng i Sthlm och hälsat på sin barndoms vän i helgen ,,

Nu måste jag kila , men ska bättra mig på bloggandet ;)

Puss Å Kram kära vänner <3

Inga kommentarer: