tisdag 1 mars 2011

Tisdag !!I

I dag har jag varit och hälsat på min vän i Kinna. Det ligger 10 mil från Gbg. Det var roligt att få träffas igen för det var ett tag sen sisst. Vi lunchade och fikade (kaffe + en bit mörk choklad) ;) och pratade massor!! :)

När jag och Alicia väl kom hem på kvällen runt 19 tiden så skulle jag laga mat men orkade inte det.. Jag tog tag i tvätten å vek in den sen drog jag fram damsugaren och tog e svänng med den hihi..
Snacka om överskotts energi från ingen stans!  Sen blev det lite gröt i magen och natta min lilla skrutt .
Nu har vi tittat lite på tv och jag känner att jag börjar bli rätt seg så jag ska nog göra mig klar för sängen.

I morgon så e det dags för mamma fikan igen :) den försöker vi ha varje onsdag , det e kul.
Nää.. nu får det räcka ;)
Puss & Kram

3 kommentarer:

Emelie sa...

Ska bli trevligt med "mammafika" imorn!:) kram emelie

Hanna sa...

Nu är du ute å cyklar igen. Det är faktiskt "bara" 6 mil till Kinna från Göteborg. =OP

LenaMaria sa...

haha ,,, viktigpetter ;)