måndag 21 februari 2011

Grymt!!!

I dag under dagen så har jag umgåtts me min goa vän Monica, druckigt kaffe och  pratat massor ..*mys* Sen var det dags för mig att gå till frissan,, behövdes verkligen kan jag tillägga haha..
Monica passade min lilla skrutt under tiden .. TUSEN TACK GUMMAN ;)

Ja ibland får man faktiskt ta och berömma sig själv och plocka fram sitt ego och bara säga att man är GRYM!! :) Jag var och träna idag igen *klapp på axeln* och körde i stort sett bara förbränning idag,lite styrka.. Lyckades springa för första gången på drygt ett år.
Jag var lite skraj först p.g.a detta med bäckenet så det är stabilt..men tog det lungt och efter en stund kunde jag öka tempot ;) Jag märkte att konditionen inte ligger långt efter iaf och det känns skönt.
Nu e jag heeelt färdig i kroppen och det är en sån där go känsla, man blir helt dåsig så  om jag lägger mig ner så somnar jag hehe.
Jag kommer att sova gott!!!

ja ja nu får jag ta å slappa lite.. Ha det gott alla vänner!

Puss & Kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag beundrar dig för träningen, avundas dig frissan och barnvakten. Jag kan inte vara ifrån J mer än Max 90 minuter, sen är det ju bara att agera mjölkko för mig igen. ;)