fredag 25 februari 2011

Fredag!

Jahapp.. då var det Fredag igen =) ..Det är nått speciellt när fredagen kommer..
Visseligen så vet jag att jag får samla min lilla familj och bara ha det gott :) det är en jättehärlig känsla!!
Idag är en riktig slappar dag ;) ska faktiskt bara hålla mig hemma idag..
Älsklingen ska iväg ikväll å fira en kompis som fyller år så jag och lillskruttan är hemma själva..
Vi ska bara mysa <3

I onsdags så vaccinerades min lilla tjej.. hon var jätte duktig =) *stolt*
Hon tar det lättare än vad mamma gör ;) I torsdags så simmade vi och det var ju lika kul som vanligt .Efteråt så lunchade jag med min vän Sofia och hennes dotter...det är jätte mysigt och det gör vi varje torsdag och god mat är det också!
Nästa gång så är det premiär för dyket!! hihi spännande.

Nu ska jag fixa lite.. Ha det gott så länge!!
Puss & Kram

Inga kommentarer: