fredag 10 februari 2012

Det var inte igår !!

Hej hej,, guuud vad länge sedan det var . Har totalt glömt bort bloggen och sedan har det varit ont om tid och ork . Men nu kanske man skata sig i kragens skriva lite då och då ;).
Jag jobbar ju 100% nu med så det är verkligen fullt upp hela dagarna.. Man känner i kroppen att man e lite sliten( blir ju inte yngre) haha Nää då men det är en stor förändring att jobba heltid å att ha barn! Man kan ju inte direkt slappa efter en arbetsdag som man gjorde innan man fick barn så jag kan förstå vissa föräldrar som är helt slut redan vid kl 21-22 ;).. Menar så lägger jag mig sällan innan kl 00:00 så man får väl skylla sig sj att man e trött även fast jag inte fattar vart tiden tar vägen när kvällen är här ?! :)
Jaja nog om det.. Hoppas alla har en mysig fredag!!

Nu blir det allt ett glas vitt å film med min älskling.
Puss å kram :)

2 kommentarer:

Frida Y sa...

kul att du börjar skriva igen, så jag har något mer att läsa när det är lugnt på jobbet. Man hinner varva internet några gånger ;)

Och ja, det är verkligen skillnad att jobba heltid och ha barn.

Frida Y sa...

kul att du börjar skriva igen, så jag har något mer att läsa när det är lugnt på jobbet. Man hinner varva internet några gånger ;)

Och ja, det är verkligen skillnad att jobba heltid och ha barn.