måndag 4 juli 2011

Nej nej nej!!!!!

Full rulle hela dagen med promenad och en massa bus.
Min lilla tjej har varit sjuk nu i helgen och var bättre igår kväll så i dag har hon varit sååå sällskapssjuk så att man inte ens kan gå på toa *hihi* jobbigt men sannt.

Nu när jag själv ligger i soffan och slappar så känner jag hur det kommer krypandes FEBER!!!! grrr...
Hoppas fasen att det går över under natten för jag ska träna! Så e det alltid när jag väl kommit igång väldigt bra så ska man bli dålig!!  Det är väl kroppens sätt att reagera på att den bara får massa nyttigt ;)
*håll tummarna att det försvinner fort*

Jag äter ju nyttigt nu så här e lite bilder på vad (glömde frukosten)
Min Lunch.. mm

Mellanmål, kesella vanilj och jordgubbar..mmm

Kvällsmat- oelett på ägg med grönsaker i och keso,sallad och tomat.
Nu känner jag mig helt slut, ska dricka mitt honungste (socker jag vet) för halsen sen ska jag nog krypa ner för natten.

Puss och kram på er!

2 kommentarer:

Annsofi sa...

Krya på dig! Här kommer sjukdomarna också olägligt... Ska jobba i två veckor och har fått ont i halsen.
Kram

LenaMaria sa...

Usch då.... ja ni får åxå krya på er!! kramar