tisdag 28 juni 2011

Trött men glad ändå!!

Midsommar var helt underbart mysigt bland härliga vänner och barn , god mat och midsommardans .
Vi spenderade helgen på landet några mil från Gbg ,det var så skönt att slippa stan för några dagar och man blir så trött av luften på landet på nått sätt för vi blev helt utslagna hela gänget hehe.
Vädret höll upp hyffsat med,, men det e ju typiskt svensk midsommar ;)
Ja, min lilla älskade dotter vill verkligen vakna mellan 04-06 varje dag!!! Speciellt när man har sovit borta då tar det några dagar för henne att komma till ro igen.
Detta e lite jobbigt då man knappt får sova hela nätter för att hon vaknar eller drömmer och gråter =(  .
Det är tydligen en jobbig period en "fas"också för vissa barn mellan 8-9 månader,, ja menar när e det inte det?! tycker det är "faser" hela tiden vid 2,4,6,8,9 månader.. MEN man tar sig igenom dom iaf ;)

Nu har jag åter igen kommit igång med min träning efter några veckors förkylning och lite lathet ;)
Jag började i söndags med ett riktigt bra gympass..Skulle gymmat igår men det blev en löprunda istället på 5 km ;)... det var otroligt skönt men lite tungt. Det är ju ofa tungt de två första gångerna sen är man på G i gen.

Det är helt underbart väder ute ju, fasen vad skönt att det kom lite värme igen,det har varit dåligt väder tillräckligt nu.Nu ska jag dricka kaffe så att man piggnar till, det lär behövas då lilltjejen e superpigg *gäsp* hehe

Puss & kram på er!

Inga kommentarer: