torsdag 30 juni 2011

Det "nya"livet


Ja, hur många gånger har man inte sagt att när måndagen kommer så ska jag börja mitt "nya" liv ? :) typ jätte ofta haha.

Nu började jag i måndags med att träna mera och äta nyttigt och det känns väldigt bra måste jag säga.
Jag var på gymmet i morses kl 07:00-8:15 och efteråt tog jag en liten joggintur. Det känns jävligt bra måste jag säga. Jag har hunnit med gymmet 3 gånger denna veckan och sprungit 2 gånger! *klapp på axeln*
Man blir så mycket piggare och gladare av att träna och allt känns lättare i vardagen också. Sedan så går jag ju promenader varje dag nästan :) så det gör ju sitt med. Vi gick 6 km i värmen i går, det var svettigt kan jag säga :) .
 
Jag märker ju på min lilla tjej att hon tycker det är lite jobbigt med värmen så det e ju inte länge man kan vara ute, man får gå in någonstans och svalkasig,ta lite pauser från värmen helt enkelt.Idag ska vi ut och fixa lite ärenden och efter det får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.Just nu så sover min lilla tjej så det blir väl inte föräns efter luch vi kommer iväg men det kan vara bra det med, kanske lite mindre folk i rörelse då *kan ju hoppas*Jag hoppas iaf att alla får en mysig dag i värmen.

Puss & kram!

Inga kommentarer: