lördag 14 maj 2011

Länge sedan..

Ja, jag kan väl inte påstå att jag varit så aktiv med bloggandet.. det har kommit saker i mellan bara men inga problem jag kommer i gång nu igen ;)
Denna veckan så har min underbara prins varit utomlands .. (lyllos) han kommer äntligen hem nu i morgon söndag.. guud vad jag längtar!!! vilken kyss han ska få *haha*

Fasen va gött










Just nu regnar det ute..

J-la skitväder Grr detta sabbar mina promenader. Jag har varit sjukt duktig måste jag säga.. jag har gått milen dagligen nu och det känns i kroppen kan jag säga. Jag puttar ju även på barnvagnen i backe upp och backen ner.. BRA DÄR!! ;)

Ja, jag och min lillskrutta ska ha lördags mys ikväll ;) blir väl att se Eurovision song contest  ikväll.. det är ju final.

Hoppas att alla mina goa vänner å besökare får en mysig kväll..

Puss på er <3

Inga kommentarer: